Robije IvyEsmee echt.. Je gebruikt vast veel meer dan ik, maar ik vind het er heel natuurlijk uit zien. @[verwijderd] Ik vind helemaal niet dat je een oud hoofd hebt hoor.
sleutelbloem IvyEsmee Dat valt toch wel mee met die makeup? Het zijn in elk geval natuurlijke tinten. Ik gebruik zelf ook vrij veel makeup (ja dat krijg je halverwege de 40, ik ga echt meer niet zonder makeup de deur uit ) Ik vind jou in elk geval prachtig!
[verwijderd] IvyEsmee mooie vrouw ben je! Hier ook een make-up verslaafde π en alles wat met verzorging te maken heeft haha
Soturi Enn weg! Oke, heel eventjes dan. Ik ben niet heel fotogeniek ofzo, dus trek ook geen super geweldig hoofd. Maar ach.
[verwijderd] Soturi Volgens mij boeit het de kat geen drol of je fotogeniek bent of niet... Geweldige foto!
Soturi [verwijderd] Soturi Volgens mij boeit het de kat geen drol of je fotogeniek bent of niet... Geweldige foto! Die was alleen geΓ―nteresseerd in het aaien. π
[verwijderd] Diazz Oh, wauwie!! Jij bent mooi! En groene ogen (toch?)! (jaloers - die wilde ik ook altijd)
Lisa2 Diazz Ik vind donker haar en een donkere huid met groene ogen altijd zo'n mooie combi. Je ziet het maar weinig. Als ik zo iemand zie irl moet ik altijd blijven kijken haha. Vooral als kinderen dat hebben vind ik het prachtig.
Diazz Lisa2 Haha, dat mag π Onze jongste is de enige hier die ook groene ogen heeft ( van de 4 kinderen).
Diazz [verwijderd] Lief! Ben half Indonesisch, half Nederlands. Bubblicious Nou ben ik wel benieuwd wat je dan verwacht had π€£