[verwijderd] Dank jullie wel lieve dames!! Jullie snappen dat ik goed heb geslapen met al die veren in mn reet haha en goed ben opgestaanπWordt er verlegen van!π
Jeanine89 [verwijderd] Nu ben ik wel heel benieuwd, na al die lovende reacties! π Ik durf ook niet. π
Elena22 Dit ben ik met mijn oudste zoon afgelopen augustus. Nu heb ik een pony maar ik ben niet zo goed in het maken van selfies π
[verwijderd] Jeanine89 Misschien later weer haha! Gewoon doen!!! @Elena22 had je heel anders voorgesteld. Donker haar etc.
[verwijderd] Nog een toonbare selfie gevonden op mijn telefoon π . Met onze oudste chillend in de tipi. Weg
Steenbokje wat zijn jullie allemaal knap zeg! Jammer dat ik al zoveel gemist heb. Ik sta zelf bijna nooit op foto's of het moet al met een snapchat filter zijn haha. Hier eentje van mij en mijn man voordat we naar een bruiloft gingen.
Pimpelmeesje Misschien moeten we een dag&tijd kiezen dat iedereen die wilt de foto's even online zet zodat iedereen kan kijken en daarna de foto's verwijderd kunnen worden? Iedereen baalt zo dat ze de foto's gemist hebben
Zara75 Afgelopen augustus op vakantie, met mn kleine wederhelft π. ( Die op de foto een geeuw onderdrukt lol)
[verwijderd] Zara75 ja tof om een gezicht bij de naam te hebben nu!! Mooierd! En wat een prachtige dochter π
[verwijderd] [verwijderd] oh wow dankje ... haha dat is een iets te groot compliment vrees ik π, zij is prachtig. Was ik maar zo mooi π!