[verwijderd] Wat zijn jullie mooi allemaal!! @[verwijderd] wauw dat haar! Prachtig!! @Lovely83 mooie makeup! En je haar zit zo mooi!
Rietje88 Gelijk even een test om te kijken of het lukt om een foto te plaatsen. Het is een foto van een foto dus ik hoop dat hij nog een beetje zichtbaar is. foto verwijdert
Kipsate Super leuk om al die gezichten te zien achter de naam. Heb er een hoop gemist. Een aantal had ik echt een totaal ander beeld van. Ik durf zelf niet zo goed ๐
Born2bme Ohjh ik heb er teveel gemist ๐ญ maar wat een mooie dames allemaal! Nu durf ik niet meer ๐ daarnaast weet ik hoelang t geleden is dat ik op een foto sta
[verwijderd] Hรจ, ik heb @Jules en @WestCoast gemist. Jammeerrrrr @Pimpelmeesje wat zie jij er lief uit! Heel open en mooi ๐
Schuurpapier Ahhh ik heb bijna iedereen gemist! ๐ญ Maar degenen die er nog staan: wat zijn jullie mooi! Zal ff wat kiekjes van mij droppen dan.. @[verwijderd], er wordt mij net ingefluisterd dat jij echt heel knap bent, dus nu ben ik wel heel benieuwd ๐
[verwijderd] @alle dames, wat zijn jullie allemaal mooi! Toch leuk dat veel er wel aan meedoen om toch heel even uit de anonimiteit te komen ๐
Honkeytonk Een hele hoop gemist, maar wat een mooie vrouwen!!! Wat leuk om zo wat foto's te zien zeg!
Liekje81 Sjonge zeg, ik lig ook een keer op tijd in bed en alle foto's gemist! Hier nog 1 van mij, samen met dochter Dafne.
Zara75 Wat leuk om foto's te zien! @Betsy jij lijkt echt op Scarlet en ik zie ook een beetje Jelka van Houten! Ik schijn erg op Stacey London te lijken ( ooit een programma op TLC what not to wear) Ik belde mn moeder toen dat opstond en ze zocht dat programma op en dacht in 1e instantie dat ik het was ๐คฃ๐คฃ.
Jules Zara75 Ik schijn erg op Stacey London te lijken ( ooit een programma op TLC what not to wear) Nou zeker, maar jij bent knapper
[verwijderd] Youtan wat kunnen nicknames bedriegen hรจ, ik al die tijd denken dat je Aziatisch bent ๐
Youtan Ik krijg geen foto hier... alleeneen link. Maar ik functioneer nog op 2,5 hetsencel in remissie, dus dat is nog best knap! #kerstvakantie!!!