Zou het gasverbruik ook niet hoger zijn door al het thuiswerken? Heb er niets over gehoord.
Denk dat dit er wel toe gaat leiden dat mensen minder bereid zijn om thuis te werken komende winter..
Ik vind het nog steeds heel dubbel; enerzijds heel blij dat er eindelijk aandacht en geld is voor isolatie, de prijs van gasverbruik meer past bij de milieudruk (ook al is de prijs niet vanwege het milieu omhoog gegaan, het past meer).
Aan de andere kant lees ik in fbgroep van een patiëntenvereniging vragen hoe mensen hier mee om gaan. Dit zijn mensen die veelal niet kunnen werken, van een uitkering leven, dus in een goedkope woning leven maar ook altijd thuis zijn én een lijf hebben dat enorm afhankelijk is van warmte. Mensen die zeggen dat als de prijzen inderdaad zo stijgen er geen geld meer is om eten te kopen 🙁
Ik hoop dat iedereen nu gaat isoleren en er plannen in gang worden gezet bij de overheid, en dat dan straks blijkt dat het reuze mee valt, doordat Rusland weer meer gas levert en de winter heel mild wordt 🤞 en daarna de overheid denkt "Dit willen we niet meer, we willen van dat gas af" 😁
Je moet hoop houden hè 😅