Trees Wij betalen schoenen, jassen, ondergoed, sokken, danskleding en pyjama’s
Ik betaal af en toe schoenen, een jas of bh voor haar. Maar verder niks. Dus denk dat het dan redelijk op hetzelfde uitkomt.
Begrijp overigens niet helemaal dat drie mensen jouw comment liken die niet mee praten, en die van mij niet maar goed. €55 valt dus meer in de smaak? 😋 Ben dan eigenlijk wel nieuwsgierig wat jullie zelf doen bijv @Huggybird want jij hebt zelf ook pubers toch? Van de andere dames weet ik het even niet meer, ik dacht @Zonnebloem nog niet toch?
Ze is nu 15. Toen ze 14 werd kreeg ze voor het eerst kleedgeld en dat was toen €70. Wat ik toen kon vinden in discussies op andere fora en Nibud cijfers was dat heel gemiddeld. Ik vond het toen zelf overigens wel weinig. Ik kreeg vroeger zelf 100 gulden per maand. En qua prijzen en wat de gulden toen waard was, komt dat best in de buurt van de verhoudingen nu.
Ik vind overigens €40 voor een spijkerbroek aan de goedkope kant? Dat zijn Berschka, Pull&Bear, Stradivarius prijzen. Bij H&M en Zara ben je al meer kwijt en dat is ook ‘fast fashion’. Voor wat betere kwaliteit ben je zo €60-€100 kwijt. Op Shein wil ze niks kopen.