Pff ik heb zo’n geen idee! Ik koop altijd wat ze nodig hebben.
Voor de jongste bijna niks daar heb ik 2 spijkerbroeken voor gekocht en een winterjas (maar die had ik vorig jaar al in de sale) en 3 truien en een paar schoenen. Mocht hij eruit groeien dan sowieso schoenen weer natuurlijk. Sokken en ondergoed wanneer het nodig is. Rest neemt hij nu allemaal over van zijn broer. Daarom heeft hij wel ziek veel kleding 🤣🤣
De oudste heeft een groeispurt gehad dus ik heb gekocht:
Winterjas a 60 euro maar kan hij wel 2 jaar mee doen. Niet in sale want vorig jaar wist ik nog niet welke maar hij nodig had. Daarnaast heeft hij nog een van vorig jaar van zeeman van 10 euro voor erbij. En een borgvest van z8 die heb ik in januari al gekocht in de sale en past hij nu.
Schoenen 1 paar (ander paar past hij nog en eventueel dus later als hij weer uit groeit)
Ik denk dat hij ongeveer 7 spijkerbroeken heeft (blauw grijs en zwart) 2 jogging broeken. 5 longsleeves en 7 truien. Allemaal gekocht in inderdaad sale de afgelopen maanden of hij past het nog.
Ik koop merk nooit voor de volle prijs in elk geval en ook veel bij wibra zeeman Hema of Terstal. Ik zou het echt niet weten wat het verder gekost heeft omdat ik
Het zo bij elkaar verzamel steeds… Je hebt bijv bij terstal vaak tweede jeans een euro ofzo dus dan koop ik dat.
Pyamas passen ze altijd vrij lang of neem ik tussendoor eens mee/krijgen ze voor Sint.
Ik merk dat ik voor de oudste meer kwijt ben dan voor de jongste en de oudste is bijv een ukkie en groeit nooit regelmatig dus ver vooruit kopen lukt niet echt. Voor de jongste is dat makkelijker maar die heeft dan weer zoveel van de oudste steeds dat ik minder nodig heb.
Ik houd zelf wel van van alles 7 stuks sowieso (zoals jeans of truien) scheelt toch met wassen 🤣