Honkeytonk
Dat zou ik inderdaad ook niet zo snel doen.
Zolang ze mij alleen bijt vind ik het prima! Ze is gewoon een klein krengetje, ze trekt ook aan de haren van haar zussen als ze haar zin niet krijgt.
Dreumespraat
Lovely83 haha ja, als je de kleinste bent hier beet de jongste ook z'n broer en zelfs een paar keer op de opvang als hij zich in het nauw gedreven voelde. Ik schaamde me dood hoor, maar we zijn er echt altijd heel streng in geweest, ook als ik het zag aankomen , meteen corrigeren, maar het lijkt nu pas echt binnen te komen bij hem. (Hij is nu 2j 2m). En eigenlijk weet ik zeker dat hij zeker weer bijt als hij zich in het nauw voelt. Alleen nu hij groter is, mondiger, beter kan praten , zal hij dat gevoel minder hebben.
J deed ook graag haren trekken, ik heb een keer keihard au geroepen en steeds zeggen, en voordoen, dat hij aaien moest. Dat werkte wel vrij vlot, alleen bij kleine meid heeft het iets langer geduurd, toen ze een keer in keihard huilen uitbarstte heeft dat wel indruk gemaakt. Hij trok er bij haar ook echt plukken uit.
Net C weer naar de opvang gebracht, hij begon bij de deur al te gillen als alsof ik hem naar de slachter bracht
Pimpelmeesje ah balen. Dat brengt niet lekker weg.
Honkeytonk
Ik denk ook dat wanneer ze nog meer kan praten ze er wel mee stopt.
Elsie89 als ze aan de haren van haar zussen heeft getrokken en 1 huilt er zegt ze in ieder geval al wel sorry en een knuffel.
Lovely83 Haha hier precies hetzelfde! Bijten, slaan, haren trekken en keihard gillen. Geen tips, gaat ooit over hoop ik ohja en niet slaan maar aaien doe ik hier ook maar werkt soms wel soms niet.
Ze kan ook nog niet duidelijk maken dat ze iets niet wil natuurlijk of juist wel. Dus ik snap dat dit voor hun ook een hele frustrerende fase moet zijn. Dat probeer ik mijzelf maar voor te houden.
Pimpelmeesje gelukkig heeft hij het wel leuk gehad en haalde ik een tevreden mannetje op
Pimpelmeesje dat is fijn! Lastig hรจ , schreeuwend afzetten. Vind ik ook moeilijk. Ik laat m'n man het meestal doen
Z wilde absoluut niet in zijn bed slapen en nu ligt hij heerlijk op mijn borst/buik te slapen zoals hij vroeger deed toen hij een baby.
N vindt dat hij niet meer hoeft te slapen 's middags, maar ik ben er nog niet aan toe om het slaapje eraf te halen.
- Bijgewerkt
Lovely83 das een handig teken. Meteen roepen โniet bijten, dat doet pijn en we doen elkaar geen pijn!โ Misschien helpt het. Of een stuk komkommer of ontbijtkoek voorhouden dat ze daar ik kan bijten.
Ofโฆ.. haar โzombie gedragโ kopiรซren en zo naar haar toe rennen (en dan niet bijten natuurlijk.) misschien is ze daar zo van onder de indruk dat ze stopt voor ze gaat bijten.
Ysabella aaah dat is zo fijn
Ik had vannacht een peuter die hartstikke overstuur was en toen lag ze ook even bij me als een baby. Heerlijk vind ik dat!
Mamabeertje onze draak wil ook niet meer slapen maar wel samen uitrusten op het grote bed. Hij slaapt dan in 5 minuten en dan glip ik de kamer uit.
Elsie89
Ik blijf nu elke keer even bij hem zitten en dan slaapt hij ook zo ja. Alleen na 45 min. begint hij overstuur te huilen, omdat ik er niet meer ben.
Mamabeertje ah dat is wel een beetje zielig. Hier maak ik 'm meestal na 1 a 1.5 uur wakker anders is de avond drama maar dan slaapt hij nog heel diep