Wat is leuk speelgoed voor een dreumes?
Dit hebben we:
- wat zoef zoef dieren hebben we
- poppen met accessoires en wagentjes
- blokken
- kapla
- duplo (veel)
- first builders
- aardig wat little people speelgoed
- ijscokar vtech
- houten sorteerspeelgoed, houten hengelspel, houten kralen, houten puzzels, houten regenboog
- theeset
- houten keukenspullen (alleen nog geen keukentje ik zoek er nog een om te pimpen)
- houten poppenhuis (of nou ja die heb ik gratis gehad en moet ik nog pimpen)
- loopfietsjes/ watertafel
- dikke kleur potloden (en ik heb zelf gekleurde rijst bijv gemaakt)
- autoβs
- houten treinbaan set
- we hebben wat smartmax, wat losse dieren, zoβn ballenknikkerbaan, magneten speelgoed, Brixx constructie speelgoed, van die buig dingen om figuren mee te maken, dominostenen
En we hebben uiteraard nog Lego en hotwheels en voetbalspel en beyblade shizzle maar daar is ze te klein voor (en onze boys spelen alleen maar of buiten (heel veel) of doen spellen en puzzels / kleuren of verkleden en pokemon kaarten / pokemon speelgoed maar ze spelen verder niet echt meer met Lego etc)
Hilarisch, ik dacht ik open een topic want ik heb te weinig speelgoed en nu ik het lees denk ik: jemig wat een speelgoed hoezo zeggen ze hier dat we nooit speelgoed hebben πππ ik merk dat ook L nu net echt gaat spelen. Vooral rondlopen met poppen en knuffels maar ik ben op zoek naar iets waar ze even mee aan de slag kan (uiteraard met hulp) sorteerspeelgoed etc lijkt nu het beste te gaan. Iemand tips wat ik mis en een musthave is?