Zonnebloem ja precies. En zit me dan af te vragen of ik vanmorgen toch niet alles had moeten laten vallen en langs gaan (had gevraagd of het direct moest of dat het evt ook in de middag kon, want ik was op het werk, de kinderen bij mn ouders, en had wel gezegd hoor, ik laat alles vallen als je denkt dat het beter is, maar vanmiddag was goed genoeg zolang hij maar geen koorts had of kreeg).
En nu was er morgen 'pas' om 1345 plek (en ik weet het, dit is een van de drukste weken van het jaar z dat ze ons er nog tussen hebben gekregen is gewoon al top). En zit dan weer te denken, hoe snel zal de huisarts uitslag hebben (uur of 2 a 3? Redden we dat nog. Ik bel uiterlijk in 16 uur als ik niks gehoord heb of is dat te snel π
π€£).
Nu ja het houd me zo bezig nu vooral π€£ we gaan morgen middag ook nog naar Utrecht mn man vroeg aan de huisarts of dat kon, en ze moest heel lang nadenken en zei vervolgens dat het wel kon. Dus nu twijfel ik weer daarocer; waarom was het zo lang nadenken π
π€£ ..naja her standaard gepieker over van alles om maar niet te hoeven denken aan andere wat als scenarios.