Soturi
Gefeliciteerd!
Dreumespraat
[verwijderd]
Soturi gefeliciteerd
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Mijn dochter van 1,5 slaat me. Alleen mij ook. Bij niemand anders doet ze dit. Waarom?
Zoon heeft vannacht gepoept, dus nu is het vier uur en zit ik met een kind met open billen. Hij werd natuurlijk wakker van de pijn, dat snap ik ook wel. Nu maar goed in de poeder gezet (maïzena), dat werkt bij hem beter dan smeren met een zalf.
[verwijderd]
Rietjesbeker qat ontzettend sneu zeg..
Wij begrijpen nu waarom het de laatstje tijd zo rot ging. Ik zag ineens dat er 2 kiezen door gekomen zijn.
Elke tand is al een hele bevalling, dus ik kan me voorstellen dat die kiezen een hoop kunnen verklaren.
[verwijderd] omdat ze van je houdt en ze 1000% zeker is dat jij van haar houdt.
Zal zoon voor een groeispurt zitten? Hij heeft vanochtend al 2 boterhammen, 1 beschuit, 1 hard bolletje (supermarkt), frambozen en een half biscuitje gegeten (de rest heb ik nodig voor de taart)... Het is nog geen 10 uur
Rietjesbeker haha zou zomaar kunnen. Hier ook af en toe van die periodes en dan opeens zijn de broeken tekort.
Rietjesbeker Hier had dochter laatst voor 10 uur al 4 broodjes paar stukken fruit en koek op. en ik heb zoooon honger mama
Rietjesbeker
Hier ook regelmatig verbaasd wat er in dat kleine lijfje verdwijnt aan eten. Hij groeit ook niet echt veel, hij is 82,5 cm bij 1 jaar en 9 maanden
Toch wel weer een mijlpaaltje bereikt hoor. J kwam laten weten dat hij gepoept had, hij liep naar me toe en zei, blehh. Dat zegt hij altijd als ik hem vraag of hij gepoept heeft, dan heeft hij het ook altijd gedaan. Ik vroeg het aan hem, blehh, was het antwoord. Ik ruiken, nou dat was niet te missen. Hopelijk was het niet eenmalig en laat hij het gewoon elke keer weten ipv afwachten tot iemand het ruikt.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Dochter heeft afgelopen nacht en zojuist een enorme driftbui/paniek aanval gehad. Ze wordt wakker, begint te gillen en gaat helemaal los. Gillen, krijsen, aan dr haar trekken, we mogen haar niet aanraken, maar ze wil wel getroost worden en opgepakt worden. Ze verliest zichzelf conpleet. Zo naar..
Gisteren dachten we aan pijn, maar maandag zijn dr oortjes nog gecheckt en ze poept goed.
Het komt ook uit het niets.
Ze wil dan alleen bij mij, alleen ik krijg haar na een minuut of 10 a 20 gekalmeerd. Ik mag dan alleen staan, zij dr hoofd op mijn schouder. Als ik waag te gaan zitten, gaat ze weer enorm huilen.
Net, toen ze iets gekalmeerd was, ben ik een speculaasje en wat water met dr gaan halen, maar ook dat deed weinig. Het enige wat helpt, is een flesje melk. Maarja.. ook buiten deze 'aanvallen' om, is wat warme melk het enige wat haar laat slapen.
Drie flesjes (a 150 ml) op één avond is gewoon echt teveel.
Zo naar om je kind zo te zien..
[verwijderd] aaawh wat zielig
Waarom is 3 flesjes teveel? Omdat ze dan teveel zuivel drinkt? Misschien dan een deel plantaardige melk nemen?
[verwijderd] wat vervelend zeg! Is ze wel echt wakker? Klinkt ook een beetje als nachtangsten maar weet niet of dat al kan zo jong. Zou ze ook warme thee pakken ipv melk? Of de melk verdunnen met water?
[verwijderd] vind het ook wel als nachtangst klinken, dat begon hier bij de oudste rond 1,5. En verdunde melk? Pakt ze dat niet?
[verwijderd] Hoe oud is ze nu? Ik herken het ook van hoe oudstes nachtangsten waren.
- Bijgewerkt
[verwijderd] ik herken het inderdaad ook als nachtangsten. N keek dan ook heel raar uit zijn ogen en had hele grote pupillen.