Soturi Mijn inbox staat ook altijd open. πππβ€π€ Ik varieer heel erg tussen alle opties. Gelukkig π€ steeds minder. Vandaag: π, maar ik ben ook verkouden. Dus dat werkt ook niet mee.
Hopsatee Mooi!! Van zeer dichtbij suΓ―cide poging meegemaakt. En met mij gaat het 95% van de tijd π
Marshmallow Het is nu toch meer β€οΈ dat merkte ik net tijdens het wandelen buiten. Van de nare gedachten in mijn hoofd. Nooit suΓ―cidale gedachten overigens. Ik heb ook van dichtbij een zelfmoord meegemaakt. Dit jaar al 10 jaar geleden π’
aardbeitjes Marshmallow heeft de wandeling je ook goed gedaan? Frisse zuurstof doet vaak wonderen. Hopelijk kun je de nare gedachten parkeren of uitspreken, wat je ook nodig hebt op dit moment.
aardbeitjes Zelf voel ik mij ππ, ik heb al sinds woensdag keel- en hoofdpijn. Het zakt wel weg met de dagen. Morgen heb ik een bruiloftsfeest dus ik hoop daar weer eens een feestje te kunnen bouwen (sinds laaaaaaange tijd)
Mamabeertje Ik denk π Ik merk dat ik ondanks dat we pas vakantie hebben gehad ik toe ben aan wat ruimte voor mezelf, maar dat is lastig
Jules Mamabeertje Ik denk π Ik merk dat ik ondanks dat we pas vakantie hebben gehad ik toe ben aan wat ruimte voor mezelf, maar dat is lastig Ik ook π
Dahlia Blue pak die kansen om het te uiten in privΓ© bericht! De eerste stap is nu al gezet met een simpel hartje. Een berg beklimmen kan je niet alleen π
Vulpen Blue Blugh, door je telefoon? Of wat anders? Hoop dat je telefoon morgen gewoon weer leeft, dat de rijsttactiek werkt!
Blue Dahlia ik weet niet, het is zo'n lang, ingewikkeld kut verhaal. Maar heel weinig mensen weten er van en laten van zich af weten nu (mag/kan er ook niet over praten, dus dat limiteert ook). Ik voel me zo alleen en heb echt het gevoel alle grip te verliezen...
Dahlia Hier is het π of β€. Het gaat nooit helemaal slecht of helemaal goed. Pluk de dag is voor mij een te groot begrip. Pluk de momenten, daar houdt ik mij aan vast.