Mary Wat verschrikkelijk zeg! Hoe gaat het met de bestralingen, ben je erg moe? Ook super heftig met je dochter, jullie leven zit opeens in een achtbaan. Heel veel sterkte!
Verw8 Heel heftig maar wat knap dat je je er zo sterk doorheen hebt geslagen!! Ik hoop dat de rest van de behandeling goed zal gaan met blijvend goede uitslagen voor je!!
Ysabella Wat verschrikkelijk zeg! En wat een lange weg moet jij bewandelen voor alle behandelingen, meters veel respect heb ik voor jou zeg!
[verwijderd] Poeh heftig zeg! Je hoopt allemaal zoiets nooit mee te hoeven maken. Heel veel sterkte, overwin deze rotziekte!
Livia75 Lieve @Elise75 , wij kennen elkaar! Ik vind het stoer, en sterk dat je er zo open over bent! Je bent een topper, ook voor je leuke meid. dikke knuffel đ
Livia75 @Elise75 We hebben elkaar gister nog gezien, geen idee hoe ik je kan pm-en hier! hint: Ik reed gister een deuk in mijn auto đ!
Elise75 Livia75 dat was niet handig inderdaad đ Ik kon je naam niet plaatsen ... maar fijn je hier ook te zien. đ
[verwijderd] Wow, in wat voor een rollercoaster moet jij je bevinden.. Ik kan niet anders dan je heel erg veel sterkte wensen!
Betsy Fijn dat je je hier veilig genoeg voelt om een eigen topic te openen. Al mag je natuurlijk gewoon doorgaan met updates sturen in het bullet journal topic. Deze ga ik in ieder geval ook volgen. Wat ben je toch sterk! Diepe buiging đ
Hooyo-shimbir Jeetje wat heftig en zwaar. Heel veel sterkte en kracht toegewenst op een goede genezing. Liefs
Love21 Pff wat ontzettend heftig! Heel veel sterkte, maar je klinkt als een taaie. Dat moet goedkomen! đĒđģ