June Archeon is leuk. Is in Alphen aan den Rijn is 1,5 uur rijden. Anders zou ik een dagje strand doen. Is altijd goed toch?
June Wat ik leuk is, beversporen zoeken in de Biesbosch. Ze hebben aan de dortse en de andere kant beverroutes die je kan wandelen.
Femkes Maritiem museum in Rotterdam misschien? Ben er zelf nog niet geweest, maar wil er wel nog geen. Verder is Blijdorp altijd leuk. We zijn vandaag naar Safaripark Beekse bergen geweest en ik was positief verrast. Het auto gedeelte is wel aardig, maar niet zo lang, maar we hebben ook gewoon door het park gelopen en ik vond het interessanter dan ik had gedacht. Ze hebben best vaak een klein hindernisbaantje voor de kinderen langs het pad. Dat vonden mijn kinderen hartstikke leuk. En grote speeltuinen met ruim voldoende zitplaatsen.
[verwijderd] Toch6 Dan ben je wel heel dicht in de buurt. Plaswijck park in Rotterdam Avonturenboerderij Molenwaard Blijdorp
smax Ik dacht gelijk aan Plaswijckpark. Qua museum (als het weer wat minder is) is het maritiemmuseum leuk, mariniersmuseum ook. Je kunt ook altijd nog naar de Kunsthal gaan, maar daar worden die van mij niet zo gelukkig van ;-)
June smax hoe kan ik plaswijck nou vergeten. Hoewel voor een 11 jarige? Rond de Kralingse plas kan je je ook goed vermaken.
Toch6 June D is er met school geweest dus wil vragen of hij dat nog leuk vindt. Zag op internet gisteravond dat er nog genoeg tijden waren om naar binnen te mogen
June Je hebt nu in stompwijk bij de molenwei het springkussenfestival. Als je nog kaartjes kan krijgen đ