Hopsatee Krijg ik ook nog personeelskorting op 🤪
Nou dat is helemaal handig! Ja ik gebruik die aanstip lotion zelf ook wel eens hoor. Ik smeer dat 2x per week op m’n billen, daar krijg ik nog steeds snel pukkeltjes. Er zit o.a. iets van zwavel in geloof ik. Heb het lang geleden wel uitgezocht op de ingrediënten maar weet die nu niet helemaal meer. Ik koop hem nu gewoon steeds als het op is weer bij. Mijn dochter plakt van die patches als ze een pukkeltje heeft.
Overigens heeft Kruidvat ook een goeie cleanser en moisturizer voor vette huid/ acne huid. Is wel belangrijk want bij pukkeltjes is de huid vettig, maar heeft tegelijkertijd vaak een vochttekort. Iets van een salicylzuur maskertje wat je 1 keer per week kan doen hebben ze ook. En salicylzuur is het enige product wat echt diep in de poriën kan komen om die te reinigen.
Hopsatee Overigens heb ik zelf sinds mijn 15e wel een skincare routine (niet zo uitgebreidt als de gen z van tegenwoordig denk ik) maar ik heb zelf dus juist wel een supergoede huid!
Ja ik ook. Ben echt al vanaf mn tienertijd gaan smeren. En daarvoor eigenlijk ook al wel. Want ik had dus wel wat pukkeltjes.
Ik deed ook 1 keer per week zo’n maskertje van dr van de Hoog een hele tijd. Was van dat poeder waar je dan water bij moest doen en dan kreeg je een soort kleimasker. En dat werd daarna helemaal hard op je gezicht. 🤣
Maar verder was het heel simpel inderdaad, dat was gewoon basis dag- en nachtcrème. Ik was ook toen al wel van overtuigd dat je vooral goed moet onderhouden. En dat vind ik nog steeds belangrijk voor mezelf. Later zijn er steeds dingen bijgekomen en weer afgevallen etc. Is ook veel uitproberen en ik vond bijv het echt niet nodig om al voor mn 35e peptiden te gaan smeren. Maar die gebruik ik nu dus wel.