Bloem
iMoeder
Huggybird
Liekje81
Ja ik doe dat dus ook.. H kwam er mee, bij haar vriendje gebeurd dat niet. Ze waren vandaag even naar de Efteling, en zijn familie was er dus niet toen hij thuis kwam. Ook niks gezegd over avondeten ofzo, dus hij had geen idee of hij nou zelf iets klaar moest maken of dat ze ieder moment thuis konden komen met afhaaleten ofzo. Hij was best een beetje aan het stressen volgens mij.. Achteraf bleek dat ze naar de ikea waren, ze daar ook hebben gegeten en hij maar een lasagne moest opwarmen. Maar daar was niks over gezegd. Dat gebeurt best vaak, ook als H daar logeert, dat ze niet weten waar ze aan toe zijn omdat zijn familie niks communiceert. Volgens H zijn ze van mening dat hij oud genoeg is om dat zelf te regelen en draagt dat bij aan zijn zijn zelfstandigheid, dus ik begon me even af te vragen of ik dan wellicht te veel helikopter 😅
Rond dezelfde tijd dat hij dus alleen thuis kwam had ik namelijk H geappt dat ik even niet bereikbaar was en dat ze in noodgevallen I moest appen zodat die naar me toe kon lopen. Complete uiterste dus.
iMoeder Dit laatste is overigens volgens mij een vrij normaal fenomeen. Laatst toen ik met een vriendin ongepland iets ging drinken in de stad. En mijn dochter belde toen we in de auto zaten. Moesten we al lachen toen we zagen dat ze belde, want haar dochter doet dat ook. En ik zie er ook wel eens skids op TikTok over van pubers die ouders gaan bellen, ‘waar ben jij??’.
Ja dat doen ze hier ook, terwijl ik dan eigenlijk altijd in de Albert heijn ben. Als ik langer weg ben dan dat app ik het namelijk 🫣