De vlag mag uit, blaas de ballonnen maar op en pak de champagne 🥳🥳🥳
Ik had hier volgens mij eerder al geschreven dat de pestkop van dochter van de basisschool bij haar op school zou komen. Pestkop was van haar eigen school getrapt vanwege probleemgedrag (oa extreem pesten).
Wij mochten van dochter haar coach niet inlichten over wat er gebeurd was. Wij hebben dit toch gedaan, omdat wij ons zorgen maakte en pestkop al bezig was om zich binnen de vriendengroep van dochter te infiltreren met negatief gepraat over haar. Coach heeft dit intern opgepakt met onze toestemming. Hij heeft dit heel tactisch en in ogen echt briljant gedaan. Hij had echt de strijdbijl opgepakt en wilde echt alles doen om dochter te beschermen. Echt super!
Ook dochter is zelf nog naar de locatie directeur gegaan om haar verhaal te doen. We hoopten echter dat als ze het ook van ons zouden horen, dat het serieuzer genomen gaat worden. We hebben eigenlijk heel bewust de wens van dochter genegeerd en daarom ook zelf actie ondernomen. Ik vond dat heel lastig ivm vertrouwen, maar uiteindelijk besloten dat dit voor dochter toch het beste is.
Geen idee of dit een rol heeft gespeeld, maar we horen net van een familielid van pestkop dat school van dochter, pestkop uiteindelijk heeft geweigerd. Reden zou zijn dat ze bang zijn dat pestkop teveel onrust gaat geven op school en dat dit van invloed zou kunnen zijn op de veiligheid van hun leerlingen. Pestkop gaat nu naar de time-out klas op een andere school.
Ik ben echt ongelooflijk blij en opgelucht! Pestkop heeft het afgelopen jaar meerdere kinderen bedreigd en ook geweld gebruikt. Aangezien ze dochter nog steeds lastig blijft vallen, was ik echt heel bang dat dochter haar volgende slachtoffer zou worden. Pestkop zit nu mooi lekker ver van dochter vandaan! 🥳