Zonnebloem vond ik ook knap!
Alleen naar wat ik net van dochter begreep, is ze volgens mij al toegelaten op de school 😭. Dochter had gisteren op haar tijdslijn gezet dat ze oa met Piet en Truus naar de stad was geweest. Prompt kregen Piet en Truus een volgverzoek van miss secreet. Secreet doet dit al 2 jaar lang. Kijken met wie dochter bevriend is en vervolgens een vriendschapsverzoek doen. Als ze dan wordt geaccepteerd, gaat ze allemaal rare dingen over dochter zeggen om te stoken. Is er nog geen 1x gelukt, ondanks haar nieuwe tactiek om ‘neukafspraakjes’ maken met vrienden van dochter (ze is 14 😳) in de hoop zo wel een voet tussen de deur te krijgen.
Secreet vertelde tegen Piet dat ze daar op school komt. Antwoord van Piet was dat niemand haar mag (behalve dochter heeft ze ook haar vriendinnen daar op school online zwart gemaakt en dat werd niet gepikt). Hij heeft gemeld dat als ze ook maar 1 slecht woord over dochter zegt, dat ze met hem te maken krijgt. En dat hij ook geen behoefte had om met haar naar bed te gaan. Vervolgens schold zij Piet uit, maar volgens dochter is dat geen handige zet, want Piet is populair. Geen idee wie Piet precies is, maar ik mag hem wel hoe hij voor dochter op komt!
Ik merk hierdoor dat dochter ook al wat minder bang is. Het idee dat ze wel wordt gesteund door leeftijdsgenoten doet haar goed.