Toch6 ik kan me voorstellen dat het voor D anders werkt. Wat betreft het gamen, dat kan ik me inderdaad ook voorstellen ja! Hier gamen ze ook graag, maar vooralsnog niet ten koste van het huiswerk. Als dat wel zo zou zijn zou ik denk ik hetzelfde reageren..
Bloem dat is inderdaad hetzelfde als bij ons.. H moet ook leren zonder telefoon, dat is gewoon te veel afleiding. Maar als ze dan pauze neemt krijgt ze hem terug.
Trees Overigens zou ik dan niet zo snel huisarrest geven (eigenlijk doen wij dat nooit)
Ik heb H een keer huisarrest gegeven, en de volgende dag vroeg ik doodleuk of ze ging afspreken met iemand. Dus zij keek me raar aan, ik was het totaal vergeten 🤣
Ik ben ook meer een prater, en dat vinden ze niks. Een speech is veel erger dan huisarrest 🙈
Maar bij mij gaat het inderdaad dus ook om de inzet, als die goed is ben ik tevreden.
Bloem Een keer had mijn zoon met heel veel leren een 5,5 gehaald. Hij en wij waren heel trots
Ik was gisteren ook zo trots op I, die heeft gewoon een 6 voor bio! De eerste keer voldoende dit jaar.
I en biologie matchen gewoon niet, tja dat kan. Maar I heeft echt heel hard geleerd dus dan is een 6 een feestje hoor!
De docent was ook trots, en dat gaf I ook gewoon een fijn gevoel. Wat een hork ben je als je als docent boos gaat worden, dat is echt sneu..