Ooohhh ik heb me weer op zitten vreten over de school van T…. Van vrijdag op zaterdag nacht zit T rechtop in bed te huilen, compleet in de war om mij te roepen. Ik vroeg haar of ze gedroomd had maar ze wist het niet. Ik kwam er ook niet achter. Dus op een gegeven moment gevraagd of ze bij ons wilde slapen en dat wilde ze. Haar op ons bed neer gezet terwijl mijn man een matras pakte. Zegt ze opeens dat haar vriendinnen hadden verteld dat de docent die donderdag de absente leerlingen ging noteren had gezegd ‘ja, ja!’ Toen haar vriendinnen zeiden dat T ziek was. Terwijl ik haar hoogstpersoonlijk heb afgemeld, én ook haar coach hier een bericht over heb gestuurd. Kind dus een enorm rot gevoel….
Is T aan het werken bij jumbo, krijg ik in haar pauze een paniekerig bericht van haar dat ze ongeoorloofd absent staat voor de laatste twee uren van de donderdag. 😤😤😤😤🤯🤯🤯😡😡😡🤬🤬🤬 WTF ik was woest!!! Het kan mij persoonlijk niet zo veel schelen dat daar ongeoorloofd staat, ik weet waar ze was. Maar dat ze daarmee mijn kind over de zeik helpen die al niet zo lekker gaat door iets wat bij hun op school veroorzaakt is gaat mij te ver!
Ik heb de verzuim coördinator een berichtje gestuurd met de vraag of dat aangepast kan worden omdat T zich er heel onprettig bij voelt. Krijg ik een bericht terug of ik dan even de reden van het verzuim wil vertellen….😤😡🤬 ik heb dat braaf gedaan😤
T vroeg zondag nog ‘mam, wat moet ik zeggen tegen mevrouw ****** als ze mij uit de klas komt halen om te vragen waar ik was donderdag?’
🥺 ik stond bijna weer op ontploffen maar heb gezegd dat ze moet zeggen dat ze mij moet bellen en dat ik dan naar school kom (met opgestroopte mouwen). 🤬 zondag avond vlak voor ze naar bed ging stond er opeens geoorloofd afwezig. Maar geen mail terug gestuurd naar mij met dat is idd een goede reden oid 🙄