Dochter voelt zich niet zo lekker vandaag, misselijk, weinig trek ed en is thuis gebleven van school. Ze zou vandaag eigenlijk ook moeten werken, eind van de ochtend gevraagd of ze al doorgegeven had dat ze ziek is. Had ze natuurlijk nog niet gedaan en stuurt een berichtje dat ze vanavond niet komen kan omdat ze ziek is. Nu blijkt er nog iemand ziek die vanavond zou werken, volgens dochter is degene van elke 4 weken 1 week ziek, en of ze toch niet kon komen. Ik heb me er weinig mee bemoeit omdat ik vind dat ze eerst zelf moet proberen op te lossen, dat zal ze ook moeten leren. Kreeg ze weer antwoord of ze het iig wel kon proberen, dochter vindt zelf van niet omdat ze steeds het gevoel heeft over te moeten geven en laat weten dat ze vandaag ook niet naar school is geweest en het niet ziet zitten om evengoed te gaan werken. Gisteravond heeft ze ook gewerkt, toen voelde ze zich ook al niet zo super en was pas rond 23.00 thuis, dat is gewoon veel te laat voor een jonge meid die zich eigenlijk niet zo fit voelt. Ik heb haar nu gezegd dat als er weer een berichtje komt of ze het niet gewoon wil proberen, probeert over te halen toch te komen, dat ze dan maar moet zeggen dat ze niet mag werken van mij. Ze heeft voor nu iig geprobeerd het zelf op te lossen, als ze van school af is heeft ze nog genoeg kansen om evengoed te gaan werken als ze zich daar eigenlijk niet goed genoeg voor voelt.