Ben trots op H π
Ik heb hier wel eens geklaagd over de draak van de kruising vlak bij haar school waar dagelijks ongelukken gebeuren, en hoera, hoera, de gemeente heeft het nu ook door. Dus, kruispunt op de schop, maar ze hebben dus de toegang naar school afgesloten π
H vertelde dat gisteren net nadat ik dit had getypt:
[verwijderd] Maar H zou al om 6 uur vertrokken zijn, belt bij iedere afslag om te controleren of maps wel klopt en niet gehackt is en ze inderdaad naar links moet, en die haalt pas weer adem als ze de eerste olifant ziet.
Dus ik zag het al aan komen.. Ik ben ook niet heel goed bekend in de wijk waar haar school ligt, ken de drukke straten wel, maar niet de tussendoor-routes en fietspaden. Dus, wat vroeger vertrekken, Maps erbij, en Whatsapp op standby mocht ze verdwalen.
Maar ik heb alleen een appje gehad dat ze al op school was, want ze zag een groep kinderen fietsen en heeft de gok genomen dat die op haar school zaten en is ze maar gewoon achterna gereden. Het is helemaal drama-vrij verlopen, geen stress en meteen gelukt. Gezien mijn bericht van gisteren is dat voor haar best een stap π