[verwijderd]
Zou niet weten wanneer dat dan gebeurd zou moeten zijn, ze komt de deur amper uit😅.
Nee dat niet. Ze is verder gewoon een puber, zonder dat ze veel problemen geeft.
Misschien dat school haar toch meer stress oid geeft zonder dat ze het zelf echt door heeft. In vakanties heeft ze nergens last van, behalve dan vandaag, maar ze had wel stage voor school. Ze kan zelf ook niet echt bedenken waarom ze steeds wat ziekjes oid is, behalve dan dat ze misschien te weinig slaapt. Ik weet alleen dat het gedoe in de herfstvakantie begonnen is, toen was ze echt ziek. Ze heeft er ook een handje van om zichzelf zieker te maken dan dat ze is, ze gaat heel erg focussen op wat er niet fijn voelt in haar lichaam en daardoor wordt het alleen maar erger. Ze kan bijv zeggen dat ze hoofdpijn heeft, dan hoor ik continu gemopper over die hoofdpijn en dat het steeds maar erger wordt, buikpijn net zo. Vandaar dat ik laatst tegen haar gezegd heb dat ze eerst maar gewoon gaat proberen op school ipv direct ziekmelden.
Ik heb ook al een paar keer voorgesteld om bloed te laten prikken, vitamines ed plus allergieën. Ik was zelf 33 toen ik erachter kwam dat die eeuwige buikpijn door een allergie kwam en aangezien ze al wat allergieën van me geërfd heeft, om nog niet te spreken over de droge ogen, lijkt het me ook wel aannemelijk dat ze een voedselallergie kan hebben. Dat wil ze niet, want die naald doet pijn. Ze wil ook niet naar de vertrouwenspersoon op school omdat ze niet weet wat ze zou moeten zeggen. Misschien toch maar weer aandringen om eens bloed te laten prikken. Dan kan er iig iets uitgesloten of ontdekt worden.