Hopsatee ik zag dat Leeuwarden connecties had voor stage in zuid-Afrika, Bali en Thailand. Vandaar dat deze mij aansprak haha, maar over Maastricht hoor ik ook hele goede verhalen. Ik ken een persoon die in Maastricht heeft gestudeerd en drie in Leeuwarden. Twee daarvan werken nog in iets gerelateerd, de andere twee echt compleet wat anders. In die zin zie ik het zelf ook als een brede opleiding met veel mogelijkheden. We gaan na de zomer starten met open dagen bezoeken en ze kan daar ook een dag meelopen. Ik wil ook dat ze bij andere opleidingen gaat kijken. Wie weet wat ze daar nog tegen komt.
Jules de truc is heel veel pauze nemen 😝. Anders hou ik mij ook niet in. Nu is haar focus echt heel kort, dus we nemen echt heel veel pauzes en deze heb ik ook hard nodig. Je wordt anders echt knetter. Vooral als je je best loopt te doen en je op een gegeven moment krijgt te horen ‘jaja het zal wel’. Of ze een discussie aan wil gaan met ‘wat heb ik hier nu aan in mijn leven’. Elk antwoord wat ik daarop geef is toch verkeerd, dus niet miepen, maar doen.
June heel goed! Haar baas geeft duidelijk aan ons aan dat zijn huidige personeel voor gaat en dat hij het goed in de gaten houdt. Hij heeft met haar ook afgesproken dat als er wat is en ze durft het niet tegen hem te zeggen, dat ze het altijd tegen zijn vrouw mag zeggen. Zij werkt daar niet, maar ze wonen er boven en onze dochter heeft een goede band met haar en past ook weleens op hun dochter. Dochter heeft ook aangegeven dat ze direct met haar ingepland wil worden, omdat het anders in haar hoofd een steeds groter ding wordt en ook hoopt dat de pestkop in het begin meer timide is. Hopelijk worden de verhoudingen dan ook direct duidelijk. We waren er zaterdag nog even om wat te eten en hij zei nogmaals dat hij er echt bovenop zit. Ik hem heb ik wel vertrouwen.