Ik ga mijn puber achter het behang plakken. Echt wat een gemiep over niks 🤬.
Ze loopt twee dagen snuffelstage in een best wel fancy hotel en moet daarvoor een zwarte pantalon aan. Heeft ze er eentje van een vriendin geleend met maat -10 en deze past natuurlijk niet. Komt ze vanmiddag pas achter en morgen loopt ze stage. Ik net met haar naar mijn zus gereden. Meerdere pantalons in haar maat, maar ze lopen niet wijd uit. Mevrouw wil het dus niet aan, want er gaan heel vaak bekenden van haar daar eten en het is gênant. Zit ze een uur later te vertellen dat ze van 8-16 moet werken. Echt wie van je vrienden komt daar overdag eten doordeweeks?? Het zijn hele mooie dure broeken en ze staan haar echt heel netjes, maar nee we begrijpen haar niet bladiebla inclusief gehuil, geschreeuw en ander kleutergedrag.
Nu gaat ze dus in of andere verwassen kreukelige flodder broek met vlekken. Mijn zus heeft uitgelegd dat dit echt niet kan, ik heb een poging gedaan, maar ‘ik luister toch nooit naar haar en schreeuw altijd’. Nou wat was ik toch weer aan het schreeuwen 🙄. Mijn man heeft een poging gegaan, maar ‘hij neemt haar nooit serieus en hij schreeuwt schijnbaar ook altijd’.
Ik hoop dat ze morgen naar huis wordt gestuurd, omdat haar kleding niet goed is. Hopelijk leert ze er dan nog wat van. Echt serieus get over it.