Femkes
Ysabella
Cactusje
Ik heb het mailadres inmiddels inderdaad gevonden maar weet nog niet of ik het wil gebruiken of toch het gesprek morgen af ga wachten.
Ik heb de moeder van dat meisje geappt of zij ergens vanaf weet, en ik kreeg niet de indruk dat zij er achter zit. Volgens haar gaat het om leren plannen en wennen op school, en zoiets zei H ook al kort, maar dat geeft me alleen maar meer vragen. Dat zijn dingen die ze leert tijdens de mentorles, en ik zie geen enkele reden waarom H er als enige samen met dat meisje uit geplukt is en extra begeleiding nodig heeft, ze is 1 keer een boek vergeten 🤔
Verder is ze al helemaal gewend, en hebben ze vrijwel geen huiswerk. Ze heeft gisterenmiddag uit zichzelf extra stof op gezocht in magister voor Engels omdat ze die graag op een hoger niveau wil volgen 🤷♀️
Ik herken haar helemaal niet in het beeld van een kind wat daar extra hulp bij nodig zou hebben, en zij zelf ook niet.
Vulpen heeeeel lang verhaal kort, een meisje wat H al kende voordat ze op deze school kwam heeft nogal wat sociaal-emotionele problemen, en zij en haar moeder hebben besloten dat H ervoor verantwoordelijk is om haar maar op sleeptouw te nemen. Het is geen vriendin van H, en haar drama continu belemmert H in haar sociale leven op de school. Maar ik dacht dat het inmiddels wel wat af aan het nemen was, ze fietsen al niet meer samen nadat ik heb ingegrepen en die moeder is ook een stuk minder aardig tegen mij 🙈