[verwijderd] June reclame, en dan met name gericht op borden, belettering etc. Veel digitaal tekenen wat H ook heel leuk vind, soort opstapje naar grafische vormgeving.
Vulpen Noordeling Maar is het wel in een klaslokaal, een soort theoretisch gym of zo? Ik kwam het tegen bij de toegangseisen voor de ALO.
Bloem Vulpen Hier op school is het een combinatie van theorie en praktijk. Dus sportlessen, de theorie daarachter maar ook bijv hoe het menselijk lichaam in elkaar zit, zelf trainingen in elkaar zetten, zelf trainingen doen, bewegingsleer, etc.
Toch6 https://www.hartvannederland.nl/nieuws/misdaad-112/scooterongeluk-tussen-broer-en-zus-in-wijk-en-aalburg-een-persoon Geef je pubers geen scooter, voor je het weet vechten ze zo hun puberruzie uit 🤪
[verwijderd] [verwijderd] ze heeft haar definitieve keuze doorgegeven: Sign, Bijzondere keuken en Patisserie. Ik ga 20 kilo aankomen 🤣
Huggybird T gaat vandaag met de pil beginnen. Kleine meisjes worden groot… Ze heeft hele heftige menstruaties met veel bloed, veel buik-en rug pijn en grote stolsels. Ze mist elke maand wel een schooldag daardoor, en soms 2. Hopelijk gaat dit helpen 🙏🏼
Trees Huggybird ik ga duimen dat het haar helpt! Mij hielp het vroeger enorm. Ik was 13 a 14 toen ik ermee begon en wat een zege was dat.
Huggybird T is dus woensdag met de pil begonnen en haar menstruatie stopte spontaan! Normaal is ze minimaal 7 dagen ongesteld en nu maar 5. Dat kwam heel goed uit want ze ging met een vriendin mee varen en logeren op de boot. 😊👍
Huggybird Trees heel fijn! Haar vriendin belde dinsdag nog om het een en ander af te spreken en toen zei ze ‘je kan voor de zekerheid jouw bikini wel meenemen’ toen zei T dat ze ongesteld was en vroeg ze of dat een probleem was op de boot. Die moeder reageerde gelijk zo lief. Was allemaal geen probleem! Nou en nu was het al over voor ze goed en wel op de boot zat 🥳 hopelijk is het volgende bloeding korter, minder en minder klachten. 🙏🏼 maar dit geeft hoop. 😊
Trees Huggybird wat mij betreft is dat hele ongesteldheidsgedoe echt een foutje in onze evolutie. Het zal heel fijn zijn voor T dat ze voortaan er gewoon en minder last van heeft en minder lang. Geeft haar ook wat meer bewegingsvrijheid.
Huggybird Trees precies, en als ze er nog steeds zo veel last van blijft hebben gaat ze de pil gewoon doorslikken.
Trees Huggybird heb ik ook jarenlang gedaan op advies van de gynaecoloog. Is geen enkel probleem. Ongesteld worden heeft geen enkele functie als je de pil slikt. Je kunt alleen na een x aantal maanden last krijgen van doorbraakbloedingen. Dan kun je een stopweek inbouwen en daarna weer doorslikken was bij mij toen het advies. Op een gegeven moment weet je wel wanneer je een stopweek moet inbouwen om doorbraakbloedingen helemaal te voorkomen. Ik moest zelf na ongeveer 6 strips een week stoppen. Voordeel is dat je dan wel precies kan plannen wanneer je stopt. Ik zorgde altijd dat het in het weekend was en niet als ik bijv op vakantie was.
Marshmallow Trees ja ik mis de ik pil af en toe echt. Nooit ongesteld op vakantie. Maar inmiddels slik ik al bijna 10 jaar de pil niet meer. In eerste instantie omdat ik mijn lijf goed wilde leren kennen met het oog op zwanger worden en toen kreeg ik een longembolie, daahaag hormonale anticonceptie...
Huggybird Trees ik slik de pil door sinds 2014(na diagnose endometriose) en heb in 2019 mijn laatste doorbraakbloeding gehad. Er ging steeds langer tussen zitten. Hopelijk blijft dit zo….