Elsie89 Ik woon denk in een ander stukje Nederland maar ik kan gelukkig zelf gewoon 's avonds laat door t donker fietsen naar huis zonder problemen
Ja sorry daar geloof ik niet zo in. Vind dat een beetje broodje aap dat in de stad dat meer zou gebeuren. Op het platteland waar weinig criminaliteit is, zijn er evenveel zedenmisdrijven. Want mannen zijn mannen en daar zitten helaas overal heel veel rotte appels tussen. Marianne Vaatstra en Nikki Verstappen zijn toch ook allebei ergens in een weiland vermoord. En de dader van Marianne is er zelfs heel lang mee weg gekomen omdat de dorps roddel was dat het wel een buitenlander zou zijn geweest uit het asielzoekerscentrum!
Trees Ik volg trouwens de telefoon van mijn dochter ook. Ik zou graag pepperspray voor haar willen hebben, maar hoe kom je daaraan?
Ik heb mijn dochter pleister spray gegeven. Als je dat in iemands gezicht spuit heeft dat hetzelfde effect als pepperspray. Brand als de hel. En ik weet niet wat voor telefoon ze heeft. Op iPhones kun je een SOS functie aanzetten. Als je dan 3 of 5 keer kort achter elkaar op de aan/uit knop drukt, word 112 gebeld en word je locatie doorgestuurd naar zowel 112 als je emergency contacts.