Toch6 En dan heb je thuis niks meer ๐คช
Je hebt dan toch een nieuw thuis? ๐ค
Ik kwam wel bij mijn vader maar ging 's avonds gewoon naar huis.
Ik had in theorie het geluk dat mijn vader mijn oude kamer inrichtte als logeerkamer (heb ik overigens nooit geslapen) maar mijn broertjes oude kamer is nadat hij het huis uit ging een muziekstudio geworden. Lekker slapen hoor ๐คฃ
Toch6 ik denk het? ๐
Honkeytonk okรฉ, maar dan nog, bij de Ikea heb je voor 300 euro een bed, kast en bureau als je voor de budgetversie gaat. Kringloop is nog goedkoper. Haal een paar handdoeken, bestek en wat servies bij de action, voor max 500 euro kan je echt wel klaar zijn. En als ouder zijnde zou ik daar ook aan bij willen dragen om mijn kind een fatsoenlijke basis mee te geven.
Daar hoef je toch geen jaren voor te sparen?
Trees hier kan ik me ook niks bij voorstellen.. boeken zijn hier sowieso gratis, maar dat zou niet in me op komen om te vragen dat de kinderen dat zelf betalen, daar is kinderbijslag voor bedoeld. En daarmee ook in het verlengde, sowieso geen kostgeld tot hun 18e, want nogmaals, daar is kinderbijslag voor bedoeld, en ik ben degene die er voor koos om kinderen te krijgen, het is dus ook mijn verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat ze een huis/stroom/eten hebben.
Het zou zelfs mijn voorkeur hebben als ze ook geen kostgeld betalen totdat ze klaar zijn met hun studie en daadwerkelijk een baan hebben, maar dat is afhankelijk van of dat voor mij haalbaar gaat zijn als het kindgebonden budget weg valt.