@[verwijderd] Ik twijfelde of ik nog zou reageren of niet, helemaal omdat je hebt aangegeven daar geen behoefte aan te hebben, en dat hebben we natuurlijk eigenlijk te respecteren.
Voor een deel begrijp ik je wel, maar uit je berichten lees ik wanneer je het over loslaten hebt: opgeven. Misschien lees ik het gewoon niet goed, dat kan natuurlijk ook. Kan me voorstellen dat als je al 18 jaar aan het vechten bent, je er een keer klaar mee bent.
Zelf steek ik op dit punt denk ik iets anders in elkaar. Dingen accepteren voor wat ze zijn is natuurlijk goed, het vreet alleen maar energie om met zaken bezig te zijn die je toch niet kan veranderen. Maar dingen die je wél kan veranderen, als ik het maar voor 1%, no fucking way dat ik dat zal accepteren. Ik ga nog liever strijdend ten onder als dat ik ga opgeven 😊
Hoop dat je alsnog gaat reageren en hier gewoon blijft spuien. Toen ik er helemaal doorheen zat en geen uitweg meer zag, hebben een aantal mensen hier mij heel goed geholpen, ook buiten het forum om 💙