Bedankt voor al jullie reacties.
Het is ook dat ik het gewoon leuk zou vinden als het allemaal mooi zou zijn, ik leg de druk misschien wat te hoog voor mezelf..
Qua meubels in de woonkamer verandert er voorlopig niks, wat we hebben is veel te klein maar ik ga kijken hoe we de ruimtes gebruiken en eerst voor andere dingen sparen.
Charlie's kamer nu is niet echt een kamer, er staat een 1p bed van de instelling, waar ik meestal met hem op lig tot hij slaapt, de tafel staat er nu enzo, en zijn hoge ledikant. Die gaat mee en zijn kledingkastjes, en ik denk z'n commode. Gebruik ik niet daarvoor maar wel voor luiers enzo.
Ik zou misschien alvast een 1p bed in z'n kamer zetten, zodat hij daar later in kan slapen en ik tot die tijd als het nodig is. Ziek kind in bed nemen bij een papa die écht niet functioneert als hij niet kan slapen is bijvoorbeeld niet handig. Maar aan de andere kant is de kamer erg klein, dat wordt krap. En boven komt ook een bed.
Of zou ik het ledikant er uit proberen te doen en de kamer gewoon kindproof maken in de hoop dat hij al in een (laag) bed kan slapen? 🤔
De kamer is 2.30mx4m.