Heb je een moodboard/Pinterest board met wat je mooi vind?
Je indeling is denk ik goed! Douche in bad zou ik gewoon doen, weinig extra werk.
Wat wij hebben:
Wij hebben ook geen wasmanden en opslag in de douche, mis er niks aan ๐ค wasmanden op de douche heb ik nooit begrepen, maar wij kleden ons altijd om op de kamer , omdat we kleine badkamer hebben en daar is gewoon geen ruimte. Opslag zou ik zorgen voor een plankje waar je enkele handdoeken /washandjes op kan leggen , die je gewoon aanvult vanuit je eigen kast.
Boven de wastafel hebben wij een klein kastje voor een pincet , scheerapparaat, wat medicijnen, deo, zalf etc. Met een spieheldeur. (Volgens mij de meest standaard van IKEA haha). We hebben in de douche en bij bad een rekje met een shampoo bar, conditioner bar en zeep bar. De voorraad ligt bij het plankje op onze kamer.
Bad gebruiken wij echt heel veel. Kinderen hebben hekel aan de douche (al vanaf de kraamweek , vonden ze niks) dus wij gebruiken bad heel erg veel. De ruimte waard.
Heb je gekeken naar een bad met deurtje? Dat is makkelijker instappen voor jezelf maar later ook voor c. Je hebt daar heel veel variaties in. Wij hebben hier over getwijfeld , maar hadden uiteindelijk ruimte voor een extra douche op de gang (buiten de badkamer om). Weet niet of je daar nog ruimte voor hebt? Wij hebben een stuk gang opslag opgeofferd voor wc en douche en in de badkamer hebben we dan wastafels, douche en bad. Maar je moet die ruimte wel hebben natuurlijk.