Pimpelmeesje Toch6 40 graden koorts, hele tijd jammeren tenzij hij rondreed op schoot in de rolstoel, en toen ALLES eruit gegooid toen ie net sliep 😭 En morgen is zijn verjaardagsfeestje....
Rietjesbeker Pimpelmeesje hopelijk is het morgen weer voorbij. Hier ook een ziek ventje, bijna 40 graden koorts. Wij moeten morgen op verjaardag, dus hopelijk is het heel snel weer over...
Tantetil Huggybird ja ik maak de wc echt vaak schoon maar met deze kwam nu ineens viezigheid onder de rand vandaan. Ik heb ook wel het idee dat deze hygiënischer is....maar ik ben ook gewoon geinfluenst door tiktok.
Snoeki Huggybird Ja die zijn echt fijn. Ik heb er eentje van een ander merk maar ze zijn echt zo flexibel dat ze op plekken komt waar je niet wist dat je viezigheid had zitten.🙈 En ze zijn super makkelijk schoon te maken/houden.
Huggybird Tantetil Snoeki ik heb m ook ergens voorbij zien komen een keer en dacht ook dat het hygiënischer lijkt dan zo’n harige borstel. En praktischer omdat je er mee onder de rand komt. Waar hebben jullie hem vandaan?
Snoeki Tantetil Hahaha ik heb er twee van prowin die waren wel wat duurder 😅. Dus @"Huggybird ik zou even eerst bij de Kruidvat kijken.
Tantetil Hopsatee bij alle aparte dingen die ze af en toe hebben. Maar ik las dat ze op veel plaatsen uitverkocht zijn.