Tantetil aardbeitjes heee die onderste zag ik net. Wat hou je alles netjes bij in het schriftje. Sevenof9 wat zijn dat voor kaarsen dan? Als ik woeste mannen wil ruiken, dan snuffel ik altijd aan marcs onderbroeken.
aardbeitjes Tantetil dat boekje gebruik ik al jaren. Alle huis- en tuinprojecten staan erin met tekeningen en begrotingen. Structopaatje he đ
Sevenof9 Tantetil geurkaars van de IKEA. Ik beloof je dat je nooit meer aan Marcus onderbroeken wilt ruiken als je deze kaars geprobeerd hebt.
Tantetil Ik heb vandaag geprobeerd zo min mogelijk te doen. Maar ik heb nog wel deze kussenbox gehaald. En verder niks bijzonders. Veel op mijn telefoon gezeten.
Manque Tantetil Moest je dat ding ook nog in elkaar zetten of hebben jullie zo'n dikke auto waar dat helemaal in past?
Tantetil Manque nee was een bouwpakket en het paste echt net. Hij is ook wel beetje groter dan ik dacht...
Toch6 Manque ja, de trappen zijn ontdekt đ alleen naar beneden nog niet, dat deed ze voorover in de speeltuin (was maat 50cm ofzo en ze deed voorzichtig)
[verwijderd] Manque Okee ik ben de enige? No problem Ik heb een poging gedaan maar kwam niet verder dan dit đ¤Ŗ