iMoeder ik koop de meeste paperbacks ook gewoon bij mijn lokale boekhandel, ben daar al jaren vaste klant en zelfs bevriend geraakt met een van de medewerkers ๐
Voor veel andere producten kijk ik tegenwoordig ook steeds vaker eerst ergens anders, omdat ik bol niet fijn meer vind sinds ze zijn gaan werken met dropshippers. En ik ben momenteel een nieuw genre aan het uitproberen waar de bieb vol mee staat, dus in de praktijk is eigenlijk het enige wat ik de afgelopen tijd bij bol gekocht heb de manga's van F. Maar ik snap je hoor, het is lastig.
Daarentegen, ik heb jaren terug zelf bij bol gewerkt en ik had vrij toegang tot een toilet, dus dat is al een win vergeleken met Amazon ๐
iMoeder Edit. Kun je het niet bij Amazon kopen en omzetten naar Kobo formaat? Want andersom kan een Kindle dat dus wel als je het mailt naar je Kindle.
Het moet mogelijk zijn, maar omdat er een beveiliging zit op het Kindle formaat kom je in hack-terrein, en daar snap ik niks van. Mijn digi-kennis houdt op na forummen en social media ๐ Als ik iets nodig heb wat verder gaat dan dat bel ik mijn vader, maar ik zie mezelf nog niet bellen met "hey pap, wil jij dit boek over een MMF triootje even omzetten voor mij?" ๐คฃ