Puzzelstukje Bij ons is het toen goedgekomen en hadden we iemand die de situatie goed snapte en meeleefde.
Ik heb het gevoel dat het zo afhangt van wie je krijgt. Ik ben hierin echt heel goed in doemdenken. In gedachte wonen we al onder de brug 🫣
Zonnebloem Als het goed is staat er in de brief welke keuringsarts je krijgt.
Ik heb nog geen brief. Mijn man werd vandaag gebeld, omdat er een plek is vrijgekomen. We krijgen nog wel een brief volgens mij.
Zonnebloem Laat je inderdaad niet gek maken en neem (zover kan) de papieren mee, de arts heeft bij mij weer veel gekopieerd omdat het kwijt was. 😶
Moet je het ook van te voren opsturen? Dit zal denk ik straks ook wel in de brief staan. Het is dus sowieso handig dat we het ook op papier meenemen.
Nescio Is zo'n advies trouwens bindend? En heb je maar 1 gesprek met de keuringsarts of is het meer een traject?
Ik kom hier niet helemaal achter. Naar mijn idee is het 1 gesprek en bindend. Als hier fouten gemaakt worden, schijnt het ook bijna niet meer recht te zetten zijn (volgens de horrorverhalen). Mijn man gaat van te voren aanvragen of we het gesprek mogen opnemen. Het schijnt dat het vaak misgaat met dat er zaken anders in het verslag staan dan is besproken. Zie dat later maar eens te bewijzen zonder opname.
Ik heb inderdaad wel heel veel op papier, oa neuropsychologisch onderzoek, logopedisch onderzoek en een relatief recent arbeidsdeskundig onderzoek. Hierin staat heel veel objectieve informatie mbt mijn mogelijkheden.