Poging 2, gister ook al dit bericht getypt, maar blijkbaar niet verzonden.
Softbasegaming Ik ken dit niet, welke bedoel je dan precies? Als ik er op Google dan kom ik bij verschillende dingen.
Eergister belde de plastisch chirurg ineens, ze had nog niet met haar collega's kunnen overleggen, maar ze had mijn online bericht gezien dat ik definitief af zie van een lift, en ze vroeg welke cupmaat ik dan zou willen. Ik heb al vanaf jonge leeftijd een grote cupmaat, dus ik heb geen idee hoe een bepaalde cupmaat eruit ziet en dat zei ik haar ook, maar dat ik dacht aan een A of B cup (omvang 65/70), zolang ik maar zonder bh kan. Ze zei dat ze dacht dat we er wel uit gingen komen en volgende week heb ik met haar een telefonische afspraak. Ik ga vragen of dat een fysieke afspraak kan worden, want ik wil wel weten hoe het eruit komt te zien, de vorige keer gaf ze mij het idee dat het niet mooi zou worden..
Vanochtend had ik de afspraak met de oncoloog, hij gaf aan dat een amputatie sowieso kan. En dat dat ook een mooi strak litteken kan worden. De week na de afspraak met de plastisch chirurg spreek ik hem nog even kort telefonisch.
En het kan allemaal op relatief korte termijn dus dat is fijn 🙂