Marshmallow Succes!
đź”’ Spannend!
Marshmallow succes.
Het hebben van vragen en een spiekbriefje is heel normaal. Dat laat namelijk zien dat je voorbereid bent en hebt.
Ik zou je spiekbriefje dan ook omtoveren tot aantekeningen en ze niet wegmoffelen.
Wees ook geĂŻnteresseerd in de interviewers. Stel vragen! Het is een gesprek geen ondervraging. Je mag elkaar leren kennen.
June Dit idd. Laatst weer sollicitatiegesprek gevoerd voor een directe collega. Sommige gesprekken leken wel interviews en daarbij had de sollicitant bijv zelf geen enkele vraag! Heel raar komt dat over. En helemaal niet gek om aantekeningen bij je te hebben. Dat heb je in je werk toch ook. Komt juist goed over idd.
June haha ja ik heb het ook eerlijk gezegd hoor. Ook genoeg vragen gesteld, ging eigenlijk heel natuurlijk. Het was een fijn gesprek, maar mijn gevoel zegt dat ik niet door ben naar een 2e gesprek. Ik weet ook niet of ik dat wel wil nu ik een duidelijker beeld heb bij de functie. Maar ik hoor wat eind volgende week.
Marshmallow Ik weet ook niet of ik dat wel wil nu ik een duidelijker beeld heb bij de functie. Maar ik hoor wat eind volgende week.
Heel eerlijk, komt dat door de onzekerheid of is het echt zo?
June het is echt zo. Geen onzekerheid, want ik denk wel dat ik dit werk kan doen. Dat ik daar de skills voor heb! Het zijn echt dingen aan de functie die ik niet uit de vacature had gehaald.
Marshmallow Wat dan? Gewoon benieuwd, omdat het een FB-functie is Kan ik beoordelen of het bij ons leuker is :p
Vulpen ik stuur je even een pb!
[verwijderd]
Straks naar de Kinki kapper. Mijn korte coup weer nieuw leven inblazen, zonder me een Karen te laten voelen.
Mijn eigen kapster krijgt het niet voor elkaar een stoer kapsel te knippen, dus dan maar even een uitstapje naar een andere.
[verwijderd]
Straks naar de Kinki kapper. Mijn korte coup weer nieuw leven inblazen, zonder me een Karen te laten voelen.
Mijn eigen kapster krijgt het niet voor elkaar een stoer kapsel te knippen, dus dan maar even een uitstapje naar een andere.
- Bijgewerkt
Ik vond het gister zo spannend om te fietsen richting de vaccinatie locatie. Het ligt achter het ziekenhuis waar Jamielah is overleden. Na haar overlijden zijn er daar nooit meer geweest of langs gereden. Ergens was ik een beetje bang een of andere flashback te krijgen als ik er langs zou fietsen. Maar gelukkig was dat helemaal niet het geval en is het idd “maar een gebouw” en ben ik blij dat ik het ook zo kon zien. Ik heb wel tot in de details onthouden hoe alles eruit zag destijds was het de eerste keer dat ik dat ziekenhuis zag want ons eigen ziekenhuis lag vol waardoor we overgeplaatst waren. Uiteindelijk zijn we er maar amper 24 uur geweest…bizar hoe onze hersenen dingen kunnen onthouden.
[verwijderd]
[verwijderd]
En?
[verwijderd] en???