Hopsatee nou er schijnen dus heel veel mensen te zijn met kinderen van 18 (dus volwassen) die ook 3 dagen blijven werken.
ik geef al die mensen groot gelijk als het financieel haalbaar is. Ik zie voor mijzelf de toegevoegde waarde ook niet meer van fulltime werken.
Ik zit hier de hele dag al over na te denken, maar ik wil eigenlijk niet eens meer 32 uur werken al zou ik weer 100% herstellen. Ik denk dat ik daar het afgelopen jaar wel anders over ben gaan denken. Ik heb helemaal geen zin meer om de rest van mijn leven rennend en vliegend door te brengen, maar wil juist rust in mijn leven. Je leven kan in seconde op zijn kop staan. Toen ik vorig jaar in het ziekenhuis belandde dacht ik niet ‘wat fijn dat ik zo hard gewerkt heb de afgelopen jaren’, maar wilde ik juist dat ik nog meer had gedaan van de dingen die ik echt fijn vond en die ik nu niet meer kan.
Ik wil heel graag weer werken, want werken kan ook hartstikke leuk zijn, maar wel parttime met meer dan voldoende ruimte voor rust buiten werk om. Ook als de kinderen de deur uit zijn. Ik zou daarnaast veel liever vrijwilligerswerk willen doen ipv meer werken in een betaalde baan. Ik denk dat dit veel meer voldoening geeft. Verder gewoon genieten en een ontspannen leven leiden.