[verwijderd] (Mijn fiets is gejat, maar dat deed ik toch al niet 🤫)
Awww niet meer nee? Je was er een tijdje mee aan de slag gegaan toch, om vaker te fietsen?
[verwijderd] Ik zou wel een duurzamere besteloptie willen, ik hoef vaak mijn pakketjes niet meteen volgende dag al in huis te hebben en vind het prima om een paar dagen te wachten op een gecombineerde levering, maar daar moet dan wel de optie voor zijn.
Volgens mij zouden ze inderdaad veel beter hier beleid op kunnen maken inderdaad.
Ik bestel eigenlijk eens zo veel online, ik heb hier op loopafstand een Hema, Etos, boekenwinkel, speelgoedwinkel, schoenenwinkel en sinds kort zelfs een spelletjeswinkel zitten, en in de stad (op fietsafstand) zijn talloze kledingwinkels en zo. Bouwmarkt zit ook op loop-/fietsafstand, alleen voor het tuincentrum moet ik in de auto. Maar ik woon dus in een stad. En ik koop alleen bij ketens. Ik snap best dat het anders is als je in een kleiner dorp woont of in een deel van de stad waar je niet zo dicht bij winkels zit. En sowieso, mensen moeten ook nog meer en vaker fulltime gaan werken en mantelzorgen, dus wanneer precies heeft de ChristenUnie bedacht dat mensen naar die winkels gaan? Het is bij mij ook vaak tijdgebrek hoor. En speelgoedinkopen voor de verjaardag van je kinderen of Sinterklaas, dat doe ik toch liever 's avonds op de bank en dat je dan later snel een pakketje wegmoffelt dan dat je een raar verhaal moet gaan ophangen over waarom je kinderen ineens niet mee mogen naar de winkel 😉