sjorsje omdat de klimaatverandering die nu gaande is door de mens veroorzaakt wordt/is.
Er is niks natuurlijks aan. We zijn met elkaar de aarde aan het verneuken.
Mensen in armere gebieden zijn het eerste de lul. Oh wacht, meestal zijn klimaatontkenners ook nog eens tegen migratie..
Oh en laat nou PVV en fvd beide zijn en veel gekozen zijn in Limburg, zou ik bijna zeggen. Zoek het uit.
Algemeen nieuwstopic
- Bijgewerkt
Toch6 Ik ook! Maar dat is meer omdat ik dat van Peter een aanslag vind op onze rechtstaat en vrijheid.
Maar eigenlijk vind ik alles op aarde momenteel vrij erg
Ik probeer nooit teveel na te denken want ik word helemaal gek. Ik vind het ook erg dat er per dag ik weet niet hoeveel kinderen verhandeld worden of verdwijnen. Ik vind vluchtelingen erg. Ik vind onderdrukking erg. Ik vind de ongelijkheid erg.
sjorsje Ja, omdat ik en met mij de hele mensheid er last van heeft en we door ons eigen toedoen straks zullen uitsterven. Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik zie er gewoon niet zo naar uit om straks voortijdig te sterven of te leven in een wereld zonder internet, chocolade en al die andere fijne dingen die we nu hebben.
Vulpen ik vind het één niet erger als het ander, het zijn twee totaal verschillende problemen die hier spelen.
Peter R De Vries raakt mij op de één of andere manier ontzettend. Hij is niet als enige neergeschoten, hij is nu al de derde die het zwijgen word opgelegd als hij te overlijden komt en dat alleen omdat hij ergens voor staat en blijft staan. met deze persoonlijke aanslag word de rechtsstaat en daarmee de veiligheid teniet gedaan.
De opwarming van de aarde is weer van hele andere aard, dat is minstens net zo erg, het raakt mij alleen minder omdat wij dit gewoon met zijn alle verkloot hebben en dit de consequentie is van wat wij als mens gedaan hebben.
Peter R De Vries, heeft met zijn gedrag juist goede dingen gedaan, die hoort niet neergeschoten te worden omdat hij simpelweg zijn werk deed.
Ysabella ik vind het één niet erger als het ander, het zijn twee totaal verschillende problemen die hier spelen.
Je hebt gelijk, en het is ook niet te vergelijken, zo heb ik dat ook niet bedoeld. Ik constateer enkel dat het een mij totaal niet raakt en het ander wel. Ik begrijp jouw gedachtegang maar voor mij werkt dat niet zo.
Hij is overleden. Wat verschrikkelijk dat dit is gebeurd. Ik heb er geen woorden voor......
nee
[verwijderd]
Louelle81 wat erg
Ik vind het ook echt heel erg. Arme arme man, arme nabestaanden en arme mensen die hij nu niet meer kan helpen.
Verschrikkelijk.
Vreselijk!
[verwijderd] vreselijk ook.....wat gebeurd er allemaal....