Ysabella ik vind het één niet erger als het ander, het zijn twee totaal verschillende problemen die hier spelen.

Je hebt gelijk, en het is ook niet te vergelijken, zo heb ik dat ook niet bedoeld. Ik constateer enkel dat het een mij totaal niet raakt en het ander wel. Ik begrijp jouw gedachtegang maar voor mij werkt dat niet zo.

Ysabella eens!
Daarnaast vind ik klimaatverandering zo groot. Zo ongrijpbaar nog. Daarnaast moeten de grootste vervuilers eens stappen gaan zetten. Mijn hybride auto, zonnepanelen en andere kleine gedragsaanpassingen maken maar een mini verschil.

June Daarnaast vind ik klimaatverandering zo groot. Zo ongrijpbaar nog.

Nou ja die foto's van ondergelopen snelweg maken het wel in rap tempo concreter. Of die ellendige hittegolf van vorig jaar 😬 Je ondervindt echt aan den lijve last ervan, nu al.

Hij is overledenπŸ˜ͺπŸ˜ͺπŸ˜ͺπŸ˜ͺ. Wat verschrikkelijk dat dit is gebeurd. Ik heb er geen woorden voor......

Ik vind het ook echt heel erg. Arme arme man, arme nabestaanden en arme mensen die hij nu niet meer kan helpen.

[verwijderd] de gevolgen in ons eigen land zijn ook enorm groot. Deze natuurramp heeft veel levens en huizen verwoest en het water blijft maar komen. Complete chaos hier.

Louelle81 dankje! Gelukkig zit je familie droog. Delen van Parkstad zijn heel gevaarlijk geworden.