Lovely83 We hebben even contact gehad, alles gaat gelukkig goed. Ze zijn binnen en blijven binnen. Zodra het kan moet ze van ons het land uit. Mijn schoonvader heeft ook gebeld, hij woont afgelegen en merkt niks van de onrust.
Lovely83 Lovely83 Helaas sindsdien niks meer van mijn schoonmoeder vernomen… we gaan er vanuit dat ze veilig binnen is gebleven en er niks aan de hand is maar toch is dit zo niet fijn.
Meca Lovely83 geen bericht is goed bericht 🙈 zou ik mij dan voor houden maar het zou alsnog niet goed voelen nee om niets te horen.
Meca Lovely83 Ja dat snap ik helemaal! Zekerheid heb je niet. Daarom denken dat als het niet goed is je het wel hoort van de rest van de familie toch? Maar goed het blijft dan altijd dubbel, zo frustrerend!
Lovely83 Meca Probleem is dat we de rest vd familie ook niet te pakken krijgen, ze hebben het hele telefoon netwerk platgegooid. 😩
Meca Lovely83 Oh nee 😢 dan is afwachten echt killing! Sterkte ook voor je man, hopelijk krijgen jullie snel goede berichten van jullie familie!
Lovely83 Mijn man heeft een nicht kunnen bereiken, zij gaat straks naar haar ouders waar mijn schoonmoeder is. Dan kunnen we hopelijk even bellen. Zoals het nu lijkt gaat alles dus goede 🙏🏻
Lovely83 We hebben haar gesproken! Alles gaat goed, ze is gisteren ook de straat op geweest om te demonstreren samen met de rest vd familie. Echt ontzettend stoer dat ze dat aandurfde aangezien leger op de mensen schiet. Ze zei dat dit het minste is wat ze kan doen voor de bevolking. Moet zeggen ze heeft mij op een positieve manier doen verbazen. 🤎
Huggybird Lovely83 fijn dat jullie haar gesproken hebben zeg! En wel stoer dat ze de straat op is gegaan💪