Miek89 June het is ook tijdens een scène gebeurd. En het lijkt mij ook niet dat het zijn fout is. Hij kan hier volgens mij echt niks aan doen. Waarom ze dan ook gelijk foto's moeten publiceren van hem nadat het gebeurt is, vind ik echt schandalig. Zelfs RTL nieuws laat ze zien 🙄
Nescio Vulpen ik denk het niet, hem valt niets te verwijten in dit geval... Net zoals mensen die een verkeersongeval veroorzaken buiten hun schuld om waarbij iemand overlijdt. Die belanden ook niet allemaal in de gevangenis. En maar goed ook.
Honkeytonk Fatale steekpartij Den Bosch gelivestreamd, hond acht keer met mes gestoken https://www.nu.nl/binnenland/6163954/fatale-steekpartij-den-bosch-gelivestreamd-hond-acht-keer-met-mes-gestoken.html (via @NUnl) Dit is echt heel heel heel heel heel erg ziek... Ik hoop zo dat de dader hierdoor extra gestraft wordt
Lovely83 https://nos.nl/l/2403045 Laat nu net mijn schoonmoeder in Khartoum zitten bij familie. Ondanks onze slechte relatie hoop ik dat ze veilig is.
Cactusje Lovely83 Jeetje, weet nog dat jullie toen ook zo in spanning hebben gezeten en nu 2 jaar later weer.. sterkte!
Lovely83 Wij hebben schoonmoeder nog niet kunnen bereiken, andere familie daar wel zij hebben ons kunnen vertellen dat ze bij een zus is.
Lovely83 We hebben even contact gehad, alles gaat gelukkig goed. Ze zijn binnen en blijven binnen. Zodra het kan moet ze van ons het land uit. Mijn schoonvader heeft ook gebeld, hij woont afgelegen en merkt niks van de onrust.
Lovely83 Lovely83 Helaas sindsdien niks meer van mijn schoonmoeder vernomen… we gaan er vanuit dat ze veilig binnen is gebleven en er niks aan de hand is maar toch is dit zo niet fijn.
Meca Lovely83 geen bericht is goed bericht 🙈 zou ik mij dan voor houden maar het zou alsnog niet goed voelen nee om niets te horen.
Meca Lovely83 Ja dat snap ik helemaal! Zekerheid heb je niet. Daarom denken dat als het niet goed is je het wel hoort van de rest van de familie toch? Maar goed het blijft dan altijd dubbel, zo frustrerend!
Lovely83 Meca Probleem is dat we de rest vd familie ook niet te pakken krijgen, ze hebben het hele telefoon netwerk platgegooid. 😩