Nescio Echt verschrikkelijk als je familie daar is. Ik vindt ook weer zo erg voor al die onschuldige mensen daar. Weeral dat er allemaal stress en ellende is, en voor wat. Het ego van de mannen.
Vulpen Ik ook niet. Ik geloof ook helemaal niet dat Iran echt kernwapens heeft / bijna heeft. Niemand denkt dat ook, van de secret services.
Ik vind het echt heel bizar dit allemaal. Een paar weken geleden had ik het er nog met M over (toen nog vriend, inmiddels ex-vriend, maar die term vind ik nog lastig en dan wordt het ook een beetje verwarrend met meerdere ex’en.). We hadden het toen over de rellen in Los Angeles, dat Trump daar allemaal troepen heen had gestuurd wat het alleen maar erger maakte. En toen kwamen we er op van, zou dit nou niet gewoon een afleidingsmanoeuvre zijn. De man heeft niks bereikt de afgelopen maanden, hij zakt weg in de peilingen, economie gaat slecht, die tariffs was een ramp. En toen zei ik nog tegen M; Eigenlijk heeft Trump een oorlog nodig. Nou, en hier zijn we dan. 🤐