Nescio Ik zag op TikTok laatst een heel verhaal over het Ketamine en medicatie gebruik van Musk. Dat hij schijnbaar incontinent is geworden van zijn ketamine gebruik, urenlang zat te scrollen op Twitter (ik blijf het gewoon zo noemen) of een hele nacht lang zat te gamen. Echt totaal ontspoord gedrag.
Ik vind het ergens ook wel een soortje sneu. De man heeft zoveel geld dat hij van gekkigheid niet meer weet wat ie moet doen, ziet er mega slecht uit. En ik denk niet dat hij mensen om zich heen heeft die af en toe eens zeggen, Elon, kappen nu en doe ns normaal. Plus hij is ook gewoon best wel behoorlijk autistisch waardoor z’n blik op de werkelijkheid niet altijd helemaal reeel is. En dat lijkt hij zelf ook niet door te hebben, en in zijn kring niemand die ook daar tegenin gaat.
Hij stond laatst op video bij Trump in the oval office met een blauw oog. Blijkbaar had hij letterlijk slaande ruzie gekregen met iemand van de Trump administratie. Te wild gestoeid met zoontje had hij zelf gezegd. Maar er waren meerdere getuigen bij dat handgemeen. Die man is gewoon van het padje af. En daarom is ie er ook mee gestopt, (of weg gestuurd), werken voor Trump.