Trees mij mag de bevolking daar massaal in opstand komen en als TikTok hierin de ‘laatste’ druppel vormt. Prima.
Precies dat is ook waarom het met mij zoveel doet. Als ik in de VS had gewoond dan had ik nu aan de grond gezeten, want dan had ik de niet eens de insuline voor mijn zoon kunnen betalen. Laat staan een pomp, sensoren etc etc. Dan had mijn leven er heel anders uit gezien. Moesten we waarschijnlijk 8 keer per dag met een pen prikken en 15 keer bloedsuikers, als ik de stripjes daarvoor kon betalen.
Nescio Nu met de bosbranden zie je dat LA daar helemaal niet op voorzien was. Sterker nog, er is bespaard op de brandweer. Bespaard!
Ja. En de mensen die daar wonen en een brand verzekering hebben, daarvan heeft de verzekeraar gezegd dat hun brandverzekering gecanceld is. Gewoon zomaar. Dat kan daar blijkbaar…???
Net zoals alle congres leden die handelen met voorkennis. Ik snap gewoon niet dat dat allemaal legaal is. Of dat zo’n Musk gewoon en ticket naar het Witte Huis kan kopen. Dat heeft toch niks meer met democratie te maken?
[verwijderd] Ik zag toevallig net een video van een meisje die zei, dat ze een gesprek had op Red Note met Chinezen die haar vroegen wat ze eet op een dag. Ze vroeg hun, wat ik eet op een dag? Ja gewoon de drie hoofdmaaltijden van ontbijt, lunch, avondeten. Ze had niet durven zeggen dat ze, ondanks 3 banen, niet genoeg geld heeft om 3 x per dag te eten. En dat ze eigenlijk dacht dat dat normaal was omdat heel veel mensen om haar heen dat niet kunnen. En dat ze dacht dat het met haar eigenlijk wel goed ging, omdat ze een eigen koopwoning heeft. Daarna moest ze lachen omdat iemand haar gevraagd had of het echt waar was dat ze daar voor een ambulance moest betalen. Want de mensen dachten eigenlijk dat dat propaganda was. En toen moest zij ze vertellen dat het inderdaad waar was. Want 7 jaar gelden had ze een ambulance nodig, werd daarmee 7 kilometer verderop naar het ziekenhuis gebracht. En kreeg daarna een rekening van $19.000. Terwijl ambulance medewerkers $25 per uur verdienen.