Femkes Eigenlijk heeft Volt dus ontzettend veel pech dat Gundogan geen zelfinzicht heeft, maar dat is natuurlijk allang het probleem, anders had ze wel gereageerd op eerdere pogingen om haar bij te sturen.
Ik weet het niet helemaal met Volt en Gundogan. Het is gewoon een heel raar en bijzonder verhaal.
Bron: NOS
"Op 13 februari 2022 werd zij door Volt geschorst als lid van de Tweede Kamerfractie. De partij verklaarde enkele meldingen in de voorgaande weken te hebben ontvangen die wezen op grensoverschrijdend gedrag, waarop een extern onderzoeksbureau werd ingeschakeld. Volt deed geen uitspraken over de aard van de aantijgingen en ook Gündoğan zelf werd daarvan vanwege het onderzoek niet op de hoogte gesteld."
Het lijkt mij vrij logisch dat je aantijgingen met de betrokken persoon bespreekt bij ontslag of wanneer iemand op non-actief gaat? Zou er zelf ook niet zo blij van worden als ik op deze manier ontslagen wordt.
Ik zag haar ook later in een programma voorbij komen (Jinek?), waarin ze aangaf dat er aantijgingen waren van grensoverschreidend gedrag richting vrouwen. Gundogan gaf daarbij zelf aan dat ze helemaal niet op vrouwen valt.
Geen idee wat nu de werkelijke aantijgingen zijn, maar dat zowel Volt als Gundogan er een puinhoop van maken is duidelijk 😉