Meca Maar dat dit zijn carrière niet in de weg zit snap ik wel. Hij heeft vrouwen alleen via de app berichten/foto’s gestuurd.
Uit die reactie krijg ik het idee dat je vindt dat dat eigenlijk niet zo erg is en gewoon moet kunnen.
Meca s een bouwvakker die vrouwen dan nafluit/roept ook zijn baan kwijt?
Ik denk als dat echt zou gebeuren, dit gedrag snel afgelopen zou zijn, maar het zou al heel wat zijn als die bouwvakker aangesproken zou worden op z’n gedrag en dat het daar dan stopt.
Meca Ik ben zo benieuwd wat je dan zou willen?
Dat men inderdaad aangesproken wordt op grensoverschrijdend gedrag (of dat nou appjes zijn, dickpicks, nafluiten, seksistische opmerkingen of whatever) en daar consequenties aan zitten die daadwerkelijk duidelijk maken dat dit gedrag gewoon niet meer kan.
Wat ik vooral heel kwalijk vind aan de kwestie met Overmars is dat het al zo lang gedoogd is. Dat hij ontslagen is maar uit zijn reacties blijken dat hij eigenlijk niet echt problemen heeft met zijn gedrag. En vooral dat zoveel clubs het geen punt vinden om hem gewoon aan te nemen, want “privékwesties”.
Een tweede kans? Dit is mijns inziens echt too much too soon. Als dit binnen 6 weken na z’n ontslag geregeld is, hoelang heeft het dan geduurd voordat ze met hem in gesprek gingen? Wat heeft hij gedaan aan z’n gedrag? Wat gaat hij daar aan doen? En is dat wel echt nodig voor z’n nieuwe club?
Dat hele signaal naar de buitenwereld en naar vrouwen toe vind ik echt walgelijk.