Miek89 https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5258213/whatsapp-facebook-instagram-onbereikbaar-door-storing Aha vandaar dus π ik dacht dat het mijn internet lag π
Ysabella Miek89 moet je nagaan waar al die mensen doorheen gaan die een social-media verslaving hebben. ππ€π€
Miek89 [verwijderd] hahaha, was ik niet de enige dus π Toch6 denk het wel jaπ€£ Ysabella ja die weten van gekkigheid niet wat ze moeten doen π
Vulpen En gewoon nog steeds hè! Als het systeem dat ik beheer zo lang storing zou hebben zou er echt totale paniek en woede zijn, dan is er wel écht wat aan de hand.
Vulpen Marshmallow Ik lees nu dat het iets met de DNS te maken heeft. Die moeten wij net aankomende woensdag voor onze productie-omgeving gaan wijzigen, nu extra veel zin in ππ
Jules Vulpen Bgp routers offline door een config change waarschijnlijk... Iemand heeft het nu warm bij Facebook π
Honkeytonk Ik was een avond weg, kom thuis, open het nieuws: Alsof er een oorlog is uitgebroken met liveblog en al ππ
Marshmallow Honkeytonk nou meestal reageer ik mijn frustratie van me af via WhatsApp nu ouderwets via SMS en bellen π€£π€ͺ
Honkeytonk Toch6 telegram, signal en imessage Of gewoon een avondje spelletjes spelen, kletsen, of werken π