Vulpen Ja hè! Die uitspraken sowieso! Ik had pasgeleden iets gezegd van: maar als iets niet lukt hoef je niet boos te worden dan kun je gewoon vragen of ik help.
Gisteren had ik een lange dag op werk gehad, niet zo leuk. Ik kwam laat thuis (best gestresst) L
had een slechte dag dus was aan het huilen. We moesten koken, traktatie Max afmaken, avondspits, je kent het wel. Gaat de vriezer kapot! Gewoon niet te resetten en bomvol. Buren geen plek en man naar mijn ouders met vriezer inhoud, ik ondertussen iedereen eten geven omkleden en L huilen en dreumes driftbui omdat ik zei dat ze de Orinoko niet mocht opeten - oh ja kak traktatie nog afmaken - en toen gingen S en M ruziemaken en kreeg ik kortsluiting en riep ik best hard stoppen nu, ik word hier gek van! ga naar boven jullie! 😏
Anyhow.. ik zeg later bij het voorlezen: sorry jongens maar mama was erg druk in haar hoofd en dan kan ik soms even niet meer gewoon reageren. Dat moet mama niet doen maar soms gebeurd dat. Waarop M zegt: maar dan moet je ons gewoon om hulp vragen mama.
OMG 😳 ❤️